zaterdag 25 februari - Reisverslag uit Genadendal, Zuid-Afrika van Pam Lippmann - WaarBenJij.nu zaterdag 25 februari - Reisverslag uit Genadendal, Zuid-Afrika van Pam Lippmann - WaarBenJij.nu

zaterdag 25 februari

Door: PamLippmann

Blijf op de hoogte en volg Pam

25 Februari 2017 | Zuid-Afrika, Genadendal

Vandaag is de allereerste dag hier in zuid-Afrika. Nu kan je pas echt alles voor het eerst goed bekijken hier. Om half 10 gingen we ontbijten. Hierna vertrokken we naar een marktje die in een stadje heel dicht bij ons was. Hier hebben we vooral even geld gepind. Toen gingen we terug en heb ik samen met een paar mensen een rondje gelopen door Genadendal, want we hadden best we lange vrije tijd en dus konden we even goed gaan rondkijken. Na de lunch zijn we een stukje gaan rijden om een hike te gaan doen. Dit was heel mooi, leuk en warm. Sommige zijn nog even gaan zwemmen en daarna liepen we weer terug. Toen we terug kwamen ben ik gaan douchen en heb ik gekaart met een deel van de groep. toen gingen we spaghetti eten en daarna hadden we een kringgesprek. Hierna nog heel even gezellig zitten met de groep en daarna lekker slapen.

Verslag uit: Zuid-Afrika, Genadendal

vrijdag 24 februari

17 Oktober 2016

Zuid-Afrika
Pam

Op dit weblog kun je van alles vinden over mijn reis naar Zuid-Afrika. Ik ga met 18 andere leerlingen die ook in de vierde klas van het Overbetuwe College in Bemmel zitten en er gaan ook 4 docenten mee. Op 24 februari 2017 gaan onze twee weken lange reis naar Genadendal dan eindelijk beginnen. Ik heb er super veel zin in!

Actief sinds 17 Okt. 2016
Totaal aantal bezoekers 2048