vrijdag 24 februari - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Pam Lippmann - WaarBenJij.nu vrijdag 24 februari - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Pam Lippmann - WaarBenJij.nu

vrijdag 24 februari

Door: PamLippmann

Blijf op de hoogte en volg Pam

24 Februari 2017 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Vandaag is het dan eindelijk zover, we gaan vertrekken. Ik moest opstaan om 5:00 uur om zo op tijd op Schiphol aan te komen. Eenmaal aangekomen op Schiphol stonden daar al een paar mensen van de groep. Toen was het moment daar om afscheid te nemen van mijn ouders en mijn zus. Even snel knuffelen en meteen doorlopen naar de plaats waar we de tickets kregen. Ik had pas een keer eerder gevlogen en vond het dus best spannend om 11 uur lang in het vliegtuig te zitten. De vlucht ging uiteindelijk super snel voorbij. En daar waren we dan, het vliegveld in Kaapstad. Snel de koffers halen en naar onze buddies toe. Ik had mijn buddy nog nooit gesproken en wist dus ook niet zeker of ze er wel zou zijn. Alle buddies stonden te wachten, behalve die van mij. Ze mocht niet omdat haar ouders streng zijn en ze dus niet zo lat nog weg mocht. Ik vond het natuurlijk wel jammer, maar ik zou haar nog vaak genoeg zien. toen reden we samen met de buddies weg in een grote bus, het was nog ongeveer 2 uurtjes rijden naar Genadendal. De busreis was heel erg gezellig, we hebben samen met een paar buddies de macarena gedanst en de polonaise gedaan. Het was wel jammer dat we, omdat het zo donker was, nog niet veel van het gebied waar we reden konden zien. Eenmaal aangekomen in Genadendal bij ons Hostel kozen we een kamer uit. Nog tot half 4 hebben we met iedereen gekaart en toen zijn we gaan slapen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 Februari 2017

27 februari

26 Februari 2017

26 februari

25 Februari 2017

zaterdag 25 februari

24 Februari 2017

vrijdag 24 februari

17 Oktober 2016

Zuid-Afrika
Pam

Op dit weblog kun je van alles vinden over mijn reis naar Zuid-Afrika. Ik ga met 18 andere leerlingen die ook in de vierde klas van het Overbetuwe College in Bemmel zitten en er gaan ook 4 docenten mee. Op 24 februari 2017 gaan onze twee weken lange reis naar Genadendal dan eindelijk beginnen. Ik heb er super veel zin in!

Actief sinds 17 Okt. 2016
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 2050

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

17 Oktober 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

17 Oktober 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

17 Oktober 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: