Zuid-Afrika - Reisverslag uit Huissen, Nederland van Pam Lippmann - WaarBenJij.nu Zuid-Afrika - Reisverslag uit Huissen, Nederland van Pam Lippmann - WaarBenJij.nu

Zuid-Afrika

Door: Pam Lippmann

Blijf op de hoogte en volg Pam

17 Oktober 2016 | Nederland, Huissen

Heey!

Over iets minder dan 4,5 maanden is het dan eindelijk zover. Dan ga ik met 18 andere leerlingen en 4 docenten naar Genadendal in het mooie Zuid-Afrika! Op dit blog ga ik jullie van alles vertellen over de voorbereidingen die we voor deze reis gaan treffen en natuurlijk ook alles over de reis zelf.

Nadat je jezelf kon opgeven voor deze reis met een soort sollicitatiebrief volgde een gesprekje met een of twee van de begeleiders. Ik vond het gesprekje eigenlijk best wel spannend, omdat ik natuurlijk super graag mee wilde. Na een paar dagen kwam dan eindelijk de uitslag en ja hoor, mijn naam stond ook op de lijst! Ik ben natuurlijk super blij dat ik deel uit mag maken van deze geweldige reis.

Ik hoop dat het een hele mooie reis wordt waar ik veel zal leren en waar ik hele mooie dingen mee ga maken, maar ik heb er vertrouwen in dat dit wel moet lukken. Ik ga de voorbereidingen en de reis bijhouden op dit blog.

Tot snel dus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Huissen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 Februari 2017

27 februari

26 Februari 2017

26 februari

25 Februari 2017

zaterdag 25 februari

24 Februari 2017

vrijdag 24 februari

17 Oktober 2016

Zuid-Afrika
Pam

Op dit weblog kun je van alles vinden over mijn reis naar Zuid-Afrika. Ik ga met 18 andere leerlingen die ook in de vierde klas van het Overbetuwe College in Bemmel zitten en er gaan ook 4 docenten mee. Op 24 februari 2017 gaan onze twee weken lange reis naar Genadendal dan eindelijk beginnen. Ik heb er super veel zin in!

Actief sinds 17 Okt. 2016
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 2047

Voorgaande reizen:

17 Oktober 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

17 Oktober 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

17 Oktober 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

17 Oktober 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: